úterý 26. července 2011

Minerální makeup: velikosti a balení

Dnešní článek bude zaměřen hodně prakticky na úplné začátečníky v minerálním makeupu. Já osobně jsem z toho byla trošku na větvi, když jsem pronikala do tajů minerální kosmetiky. Jsou totiž různá úskalí, která jsem zdolávala postupně a pomalu...

První úskalí: různé společnosti nabízejí různě velké produkty za různě velké ceny. U běžné komerční kosmetiky se většinou můžete spolehnout na to, že lahvička makeupu bude mít 30 gramů obsahu, bude zhruba tak stejně veliká a vysoká jako Váš předcházející makeup. Jako jasně odlišnosti jsou, ale jsou spíše rázu designu. Naproti tomu u minerálního makeupu se raději moc nespoléhejte na to, že Váš nový nákup od Just Pure Minerals bude stejně veliký jako starý dobrý EDM. Např. minerální makeup od Lumieru můžete koupit v obřím XXL balení 12 gramů za $18 nebo v menší porci 4 gramy za $12, Just Pure Minerals nabízí balení 8 gramů za $16, The All Natural Face má nejmenší balení veliké 2 gramy za $3,50.

Druhé úskalí: dohledat se té pravé velikosti balení je někdy nesnadné velmi. U některých společností se dočtete hned při nákupu, že dostanete 8 gramů. U jiných musíte hledat a hledat a dost dobře je možné, že nenajdete. Například já teď jen tak pro formu nenašla, jak je veliké balení makeupu od EDM.

Třetí úskalí: různá čísla znamenají různé věci. Je běžné tvrdit, že kupujete zhruba 8-10 gramů ve 20ti gramovém balení. A teď si to babo přeber... Některé společnosti Vám zase poví, že nakoupíte lžičku až půl lžičky v 10ti gramovém balení. A jiné třeba polovinu sdělení pro pořádek vynechají a řeknou Vám jen, že nakoupujete do 5ti gramového balení.

No jo, ale na velikosti záleží... takže co s tím? Rámcovou představu si můžete udělat na ilustračním obrázku.



  1. Lumiere minerální makeup, balení XXL 12 gramů. Už se neříká, v jak velké nádobce, odhaduji 50ti gramovou. Toto je celkem velké balení, na takové podobné hned tak nenarazíte. 
  2. Just Pure Minerals minerální makeup, 8 gramů ve 30ti gramové nádobce. Snad nejběžnější velikost makeupu, 30ti gramové balení nabízí např. Silk Naturals, The All Natural Face, Adorned with Grace Minerals, Lucy Minerals... Jen pozor některé společnosti Vám tam narvou 12 g, jiné jen 10 g a některé dokonce jenom 8 g samotného makeupu.
  3. Lumiere minerální tvářenka, běžné balení, 4 gramy. Odhaduji, že to bude ve 20ti gramové nádobě. Spolu s 10ti gramovou nádobou (není na fotce, ale na blogu už jsem takovou ukázala: Splendid, Silk Naturals) je toto balení standardní pro tvářenky, rozjasňovače a další.
  4. The All Natural Face tvářenka, nejmenší balení, 2 gramy v 5ti gramové nádobě. Tak v tomto balení se prodávají všechny vzorky, teda pokud nejsou napytlíčkované.
  5. Lumiere minerální makeup, vzorek, 1/2 gramu. Toto je standardní pytlík pro vzorek, jen pozor každá společnost tam opět nasype různé množství, zrovna u Lumiere jsou opravdu štědří.

4 komentáře:

  1. Ty tak pekne píšeš:)
    Prekvapila ma veľkosť Just pure minerals, teda to, že má len 8g. To sa mi pri tej cene zdá hrozne málo:-( Ale aj tak je to zatiaľ minerálny make up, ktorý mi najviac vyhovuje - prirodzený, jemnučký...

    Lenka
    (nejako sa mi nedá prihlásiť, tak aspom anonymne)

    OdpovědětVymazat
  2. lenko, děkuji, snažím se... ten just pure minerals je opravdu maličký za tu cenu, ale dá se to vychytat a koupit během slevové akce. já ho má z předvánoc za polovinu, což už mi přijde opravdu pěkná cena...

    OdpovědětVymazat
  3. fuu riadne informacie:) ja mam doma zrovna bare minerals-idem testovat, sama som zvedava este s tymto typom nemam skusenosti:)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám v merku ty Lumiere, musím co nejdříve vyzkoušet...láká mě to, jak se píše, že jsou krycí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...